top

print

2010-07-27 20:43:43

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krzynowłoga Mała wraz z zakupem ciągnika i wozu asenizacyjnego


Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krzynowłoga Mała wraz z zakupem ciągnika i wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 200821 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krzynowłoga Mała wraz z zakupem ciągnika i wozu asenizacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 387 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Krzynowłoga Mała, w tym:
a)mechaniczno-biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków (niskoobciążeniowy osad czynny) - 384 sztuk,
b)biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków (osadnik gnilny + drenaż) - 3 sztuki.
Przydomowe oczyszczalnie ścieków winny być zgodne z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i kosztorysami ofertowymi. Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu biorąc pod uwagę możliwość rezygnacji części mieszańców z budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W przypadku rezygnacji właściciela działki z budowy przydomowej oczyszczalni ścieków wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę na jaką została wyceniona oczyszczalnia zgodnie z kosztorysem ofertowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym:
Parametry techniczne ciągnika rolniczego:
- moc nominalna min 90 KM,
- 4WD,
- skrzynia 10/2 synchronizowana lub równoważna,
- udźwig podnośnika min. 4150 kg,
- zaczep hitach,
-obciążniki przednie min. 200 kg,
Parametry techniczne przyczepy rolniczej-wozu asenizacyjnego:
- pojemność 5000 l,
- układ jezdny jednoosiowy,
- ogumienie 500/50x17,
- ocynkowany,
- wąż ssawny,
- łyżka rozlewająca.
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek dokumencie opisującym przedmiot zamówienia nazw własnych, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Prawa Zamówień Publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.25.21.00-9, 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3, 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1)pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczy w Przasnyszu nr konta bankowego: 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103.
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krzynowłoga Mała wraz z zakupem ciągnika i wozu asenizacyjnego.
5.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie IX.3 2-5 muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie co najmniej 200 szt. mechaniczno-biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia sanitarne do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów legitymującą się przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz
-dysponowanie kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów legitymującą się przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2.000.000,00zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
b)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 2.400.000,00zł (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte dofinansowaniem w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak  


                                                                                         Wójt
                                                                                         Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paweł Mostowy
Data powstania: 27.07.2010 20:43
Data ostatniej modyfikacji: 27.07.2010 21:00
Liczba wyświetleń: 2394

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogl.doc ogłoszenie o zamówieniu 2010-07-27 21:03:02 Mostowy Paweł
załącznik SIWZ.doc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 2010-07-27 21:04:08 Mostowy Paweł
załącznik zal 1.doc załącznik nr 1 do SIWZ 2010-07-27 21:06:56 Mostowy Paweł
załącznik zal 2.doc załącznik nr 2 do SIWZ 2010-07-27 21:07:21 Mostowy Paweł
załącznik zal 3.doc załącznik nr 3 do SIWZ 2010-07-27 21:07:48 Mostowy Paweł
załącznik zal 4 umowa.doc załącznik nr 4 do SIWZ 2010-07-27 21:08:20 Mostowy Paweł
załącznik zal 5.doc załącznik nr 5 do SIWZ 2010-07-27 21:08:47 Mostowy Paweł
załącznik projekt oczyszczalnie.rar projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacja techniczna 2010-07-27 21:15:16 Mostowy Paweł
załącznik przedmiary cz1.rar przedmiary robót cz.1 2010-07-27 21:59:38 Mostowy Paweł
załącznik przedmiary cz2.rar przedmiary robót cz.2 2010-07-27 22:04:19 Mostowy Paweł
załącznik przedmiary cz3.rar przedmiary robót cz.3 2010-07-27 22:09:52 Mostowy Paweł
załącznik przedmiary cz4.rar przedmiary robót cz.4 2010-07-27 22:14:12 Mostowy Paweł
załącznik Zapytanie nr 1.JPG Zapytanie nr 1 2010-08-02 20:47:58 Mostowy Paweł
załącznik Odpowiedź na zapytanie nr 1.JPG Odpowiedź na zapytanie nr 1 2010-08-02 20:50:31 Mostowy Paweł
załącznik Zapytanie nr 2.JPG Zapytanie nr 2 2010-08-02 20:52:40 Mostowy Paweł
załącznik Odpowiedź na zapytanie nr 2.JPG Odpowiedź na zapytanie nr 2 2010-08-02 20:54:17 Mostowy Paweł
załącznik Zapytanie nr 3.pdf Zapytanie nr 3 2010-08-02 20:56:13 Mostowy Paweł
załącznik Odpowiedź na zapytanie nr 3.JPG Odpowiedź na zapytanie nr 3 2010-08-02 20:58:30 Mostowy Paweł
załącznik pytanie4.jpg Zapytanie nr 4 2010-08-10 13:33:42 Gadomski Sylwester
załącznik pytanie4_odpowiedz.jpg Odpowiedź na zapytanie nr 4 2010-08-10 13:43:29 Gadomski Sylwester
załącznik pytanie5.pdf Zapytanie nr 5 2010-08-13 09:07:25 Gadomski Sylwester
załącznik odpowiedz.pdf Odpowiedź na zapytanie nr5 2010-08-13 09:07:52 Gadomski Sylwester
załącznik Wynik postępowania UGKM ZP 14 2010.pdf Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej 2010-09-21 19:31:00 Mostowy Paweł

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krzynowłoga Mała wraz z zakupem ciągnika i wozu asenizacyjnego 27.07.2010 20:43 Paweł Mostowy
box
bot Internet-Info
BIP