2010-11-19 22:30:02
Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 329183 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Małej oraz w Szkole Podstawowej w Ulatowie Adamach polegające na przygotowaniu i dostarczeniu co najmniej 120 gorących posiłków z możliwością zwiększenia do ok. 200 dziennie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zwiększenie bądź zmniejszenie ilości posiłków. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal. Posiłki dostarczane będą w następujące dni: zupa z wkładką (wtorek i czwartek) i drugie danie z napojem (poniedziałek, środa, piątek). Deser dostarczany będzie w te same dni co zupa w postaci: zamiennie jogurtu nie mniejszy jak 150 gramów, owocu nie miej jak 150 gramów lub słodyczy nie mniej jak 50 gramów. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż: - 250 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) oraz mięso i surówka - 200 gramów: pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety (podawane nie częściej jak raz w tygodniu). Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami wyżej wymienionych szkół. Jedna porcja posiłku powinna zawierać:
1)Drugie danie: - ziemniaki lub zamiennik (np. makaron, ryż, kasza), mięso lub zamiennik (np. ryba itp., surówka oraz napój min. 200ml (sok, kompot lub zamiennik), - pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety oraz napój min 200 ml (sok, kompot lub zamiennik,
2)Zupa z wkładką + 2 kromki chleba i deser
Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą być przygotowane 3 godz. przed spożyciem. O czystość termosów zadba Wykonawca. Harmonogram oraz miejsce dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresach od dnia podpisania umowy do końca roku 2011. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i bez konsekwencji na skutek negatywnych opinii dyrektorów szkół co do jakości sporządzonych i dostarczonych posiłków.
Zakres prac obejmuje między innymi:
- przygotowanie posiłków obiadowych składających się z drugiego dania z surówką,
- dostawa gorących posiłków zapakowanych w pojemniki Wykonawcy,
- do każdej porcji należy zapewnić komplet jednorazowych naczyń i sztućców,
- godziny dostarczenia posiłków uwzględniające rozkład zajęć dydaktycznych Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół,
- odbiór zużytych opakowań i sztućców,
- wydawanie posiłków i sprzątanie stołówki szkoły zapewni wykonawca we własnym zakresie.
Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Jeśli zajdzie taka konieczność Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki w kilku termosach do jednej szkoły. O czystość termosów zadba Wykonawca. W niniejszym zamówieniu przez posiłek należy rozumieć posiłek gorący (drugie danie) o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - w jednym zadaniu przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkoły, zakładu pracy bądź innej placówki, w ilości co najmniej 100 posiłków dziennie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- proponowane menu, ewentualnie przygotowanych posiłków na okres dwóch tygodni,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Adam Bacławski
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Paweł Mostowy |
Data powstania: | 19.11.2010 22:30 |
Data ostatniej modyfikacji: | 19.11.2010 22:33 |
Liczba wyświetleń: | 1337 |
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
SIWZ.doc | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 2010-11-19 22:35:56 | Mostowy Paweł | |
ogl.doc | ogłoszenie o zamówieniu | 2010-11-19 22:37:03 | Mostowy Paweł | |
Zal nr 1 do SIWZ.doc | Załącznik nr 1 do SIWZ | 2010-11-19 22:37:47 | Mostowy Paweł | |
Zal nr 2 do SIWZ.doc | Załącznik nr 2 do SIWZ | 2010-11-19 22:38:28 | Mostowy Paweł | |
Zal nr 3 do SIWZ formularz.doc | Załącznik nr 3 do SIWZ | 2010-11-19 22:39:15 | Mostowy Paweł | |
zal nr 4 do SIWZ umowa.doc | Załącznik nr 4 do SIWZ | 2010-11-19 22:40:06 | Mostowy Paweł | |
Zal nr 5 do SIWZ.doc | Załącznik nr 5 do SIWZ | 2010-11-19 22:40:56 | Mostowy Paweł | |
uniewaznienie.jpg | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania | 2010-12-14 18:30:36 | Mostowy Paweł |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku | 19.11.2010 22:30 | Paweł Mostowy |