top

Artykuł archiwalny

print

2010-12-15 12:12:43

Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku


Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 360019 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2011 roku.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Małej oraz w Szkole Podstawowej w Ulatowie Adamach polegające na przygotowaniu i dostarczeniu co najmniej 120 gorących posiłków z możliwością zwiększenia do ok. 200 dziennie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zwiększenie bądź zmniejszenie ilości posiłków. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal. Posiłki dostarczane będą w następujące dni: zupa z wkładką (wtorek i czwartek) i drugie danie z napojem (poniedziałek, środa, piątek). Deser dostarczany będzie w te same dni co zupa w postaci: zamiennie jogurtu nie mniejszy jak 150 gramów, owocu nie miej jak 150 gramów lub słodyczy nie mniej jak 50 gramów. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż: - 250 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) oraz mięso i surówka - 200 gramów: pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety ( podawane nie częściej jak raz w tygodniu) Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami wyżej wymienionych szkół. Jedna porcja posiłku powinna zawierać: 1) Drugie danie: - ziemniaki lub zamiennik (np. makaron, ryż, kasza), mięso lub zamiennik (np. ryba itp., surówka oraz napój min. 200ml (sok, kompot lub zamiennik) - pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety oraz napój min 200 ml (sok, kompot lub zamiennik 2) Zupa z wkładką + 2 kromki chleba i deser Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą być przygotowane 3 godz. przed spożyciem. O czystość termosów zadba Wykonawca. Harmonogram oraz miejsce dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresach od dnia podpisania umowy do końca roku 2011. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i bez konsekwencji na skutek negatywnych opinii dyrektorów szkół co do jakości sporządzonych i dostarczonych posiłków. Zakres prac obejmuje między innymi: - przygotowanie posiłków obiadowych składających się z drugiego dania z surówką, - dostawa gorących posiłków zapakowanych w pojemniki Wykonawcy, - do każdej porcji należy zapewnić komplet jednorazowych naczyń i sztućców, - godziny dostarczenia posiłków uwzględniające rozkład zajęć dydaktycznych Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, - odbiór zużytych opakowań i sztućców, - wydawanie posiłków i sprzątanie stołówki szkoły zapewni Zamawiający we własnym zakresie. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Jeśli zajdzie taka konieczność Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki w kilku termosach do jednej szkoły. O czystość termosów zadba Wykonawca. W niniejszym zamówieniu przez posiłek należy rozumieć posiłek gorący (drugie danie) o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.2) ZALICZKI·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW·                     III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie·                     III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:a. w jednym zadaniu przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkoły, zakładu pracy bądź innej placówki, w ilości co najmniej 100 posiłków dziennie·                     III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie·                     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie·                     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresieIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY·                     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:-wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ·                     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:·                     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ·                     III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczeniaIII.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)-proponowane menu, ewentualnie przygotowanych posiłków na okres dwóch tygodniIII.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paweł Mostowy
Data powstania: 15.12.2010 12:12
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 670

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP