top

print

2010-12-15 21:54:41

Dostawa paliw płynnych i oleju opałowego w 2011 roku


Dostawa paliw płynnych i oleju opałowego w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 361121 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych i oleju opałowego w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów Zamawiającego, polegająca na zakupie paliw i tankowaniu samochodów na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych w okresie od 01-01-2011r do 31-12-2011r roku w ilości:
a) OLEJ NAPĘDOWY ok. - 25 000 litrów
b) BENZYNA bezołowiowa Pb95 ok. - 5 000 litrów
Jeżeli stacje paliwowe oferowane przez Wykonawcę będą znajdować się w odległości większej niż 10 km licząc od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochodem przystosowanym do przewozu paliw i ich sprzedaży oraz zatankować samochody Zamawiającego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2) Przedmiotem zamówienia jest również dostawa samochodem przystosowanym do przewozu i sprzedaży oleju opałowego w ilości ok. 20 000 litrów do budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krzynowłodze Małej w okresie od 01-01-2011r do 31-12-2011r.
Paliwa, o których mowa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby tankowanie było możliwe co najmniej 5 dni w tygodniu, zgodnie z potrzebami zamawiającego na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych zlokalizowanych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2, 23.11.12.00-0, 23.12.21.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·                     III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie koncesji na obrót paliwami
·                     III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·                     III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·                     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·                     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·                     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-koncesję, zezwolenie lub licencję
·                     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                     III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 

                                                                                                                    Wójt Gminy 
                                                                                                                    Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paweł Mostowy
Data powstania: 15.12.2010 21:54
Data ostatniej modyfikacji: 15.12.2010 22:04
Liczba wyświetleń: 1393

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogl.doc Ogłoszenie o zamówieniu 2010-12-15 22:05:56 Mostowy Paweł
załącznik SIWZ[1] paliwo.doc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 2010-12-15 22:06:38 Mostowy Paweł
załącznik Zal nr1 do SIWZ.doc Załącznik Nr 1 do SIWZ 2010-12-15 22:07:10 Mostowy Paweł
załącznik Zal nr2 do SIWZ.doc Załącznik Nr 2 do SIWZ 2010-12-15 22:07:29 Mostowy Paweł
załącznik Zal nr3 do formularz ofertowy.doc Załącznik Nr 3 do SIWZ 2010-12-15 22:07:47 Mostowy Paweł
załącznik umowa.doc Załącznik Nr 4 do SIWZ 2010-12-15 22:08:10 Mostowy Paweł
załącznik Obraz 010.jpg Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej 2010-12-27 15:02:42 Mostowy Paweł

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Dostawa paliw płynnych i oleju opałowego w 2011 roku 15.12.2010 22:03 Paweł Mostowy
2 Dostawa paliw płynnych i oleju opałowego w 2011 roku 15.12.2010 21:54 Paweł Mostowy
box
bot Internet-Info
BIP