2011-12-01 14:30:28
Krzynowłoga Mała: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 407002 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży z terenu gminy Krzynowłoga Mała do szkół podstawowych w Romanach Seborach, Świniarach, Ulatowo Adamach i Krzynowłodze Małej oraz do Publicznego Gimnazjum w Krzynowłodze Małej. 2.Dowóz dzieci będzie się odbywał na poniżej przedstawiony trasach: Trasa I Dowozy Kurs I: Rudno Kmiece , Rudno Jeziorowe, Ożumiech, Cichowo, Krzynowłoga Mała Kurs II: Krzynowłoga Mała, Świniary, Ulatowo-Zalesie, Ulatowo-Rumunek, Ulatowo-Golanki, Ulatowo-Borzuchy, Ulatowo-Adamy, Ulatowo-Żyły, Grządki, Plewnik, Świniary, Krzynowłoga Mała Odwozy Kurs III: Krzynowłoga Mała, Piastowo, Czaplice-Kurki, Krajewo Wielkie, Grabowo Zawady, Krzynowłoga Mała Kurs IV: Krzynowłoga Mała, Wiktorowo, Borowe-Gryki, Borowe-Chrzczany, Łoje, Ostrowe- Stańczyki, Goski-Wąsosze, Krzynowłoga Mała Kurs V: Krzynowłoga Mała, Cichowo, Ożumiech, Rudno Kmiece, Rudno Jeziorowe, Borowe-Gryki, Borowe-Chrzczany, Łoje, Krzynowłoga Mała Kurs VI: Krzynowłoga Mała, Świniary, Ulatowo-Zalesie, Ulatowo-Rumunek, Ulatowo-Borzuchy, Ulatowo-Adamy, Kobylaki, Krzynowłoga Mała Łączna ilość kilometrów trasy I - ok. 200km Trasa II Dowozy Kurs VII: Oględa, Romany-Janowięta, Romany-Fuszki, Romany-Sebory, Kaki-Mroczki, Romany Sebory Kurs VIII: Romany-Sebory, Goski-Wąsosze, Ostrowe-Stańczyki, Zbrochy, Krzynowłoga Mała Odwozy Kurs IX: Krzynowłoga Mała, Romany-Sebory, Romany-Fuszki, Romany-Sebory, Ulatowo-Adamy, Świniary, Romany-Karcze, Romany-Sebory, Łanięta, Morawy Wielkie, Romany-Janowięta , Oględa Łączna ilość kilometrów trasy II - ok. 130km.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie co najmniej 4 autobusów o min. ilość miejsc 40 i roku produkcji nie wcześniejszym jak 2000 rok.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Paweł Mostowy |
Data powstania: | 01.12.2011 14:30 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1383 |
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
ogłoszenie.odt | ogłoszenie | 2011-12-01 14:32:38 | Mostowy Paweł | |
SIWZ.odt | SIWZ | 2011-12-01 14:33:03 | Mostowy Paweł | |
Zal nr1 do SIWZ.doc | Załącznik nr 1 | 2011-12-01 14:33:17 | Mostowy Paweł | |
Zal nr2 do SIWZ.doc | Załącnik nr 2 | 2011-12-01 14:33:39 | Mostowy Paweł | |
Zal nr3 do formularz ofertowy.doc | Załącznik nr 3 | 2011-12-01 14:33:54 | Mostowy Paweł | |
Zał 4 umowa.doc | Załcznik nr 4 | 2011-12-01 14:34:25 | Mostowy Paweł | |
załącznik nr 5.doc | załącznik nr 5 | 2011-12-01 14:34:45 | Mostowy Paweł | |
dowóz dzieci.pdf | pytanie wykonawcy | 2011-12-07 14:45:26 | Mostowy Paweł |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|