top

print

2012-05-30 14:40:39

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Krzynowłoga Mała w okresie od 14.06.2012 do 13.06.2015


 

Krzynowłoga Mała:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Krzynowłoga Mała w okresie od 14.06.2012 do 13.06.2015
Numer ogłoszenia: 180356 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Krzynowłoga Mała w okresie od 14.06.2012 do 13.06.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w zakresie: Zadanie nr 1: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenia szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczeń komunikacyjnych ( OC, NNW, AC/KR, ASS). Zadanie nr 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1.Urząd Gminy w Krzynowłodze Małej, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3, 2.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzynowłodze Małej, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 7, 3.Gminna Biblioteka Publiczna w Krzynowłodze Małej, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, ul. Przasnyska 1, 4.Publiczne Gimnazjum w Krzynowłodze Małej, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, ul. Szkolna 4, 5.Szkoła Podstawowa w Świniarach, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, Świniary 49, 6.Szkoła Podstawowa w Ulatowie Adamach, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, Ulatowo Adamy 9, 7.Szkoła Podstawowa w Romanach Seborach, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, Romany Sebory 7, 8.Szkoła Podstawowa w Krzynowłodze Małej, 06 - 316 Krzynowłoga Mała, ul. Szkolna 4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy poprzetargowej, - Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie jest to osoba wskazana w KRS jako osoba umocowana do składania oświadczeń woli, pełnomocnictwo winno określać zakres umocowania, - Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia, - Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń na warunkach niniejszej oferty nie będzie się wiązało z nabyciem członkostwa w TUW,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65

  • 2 - Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25

  • 3 - Oferowane franszyzy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia: 180584 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 180356 - 2012 data 30.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, fax. 029 7512725.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6).

  • W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.

  • W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK.

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paweł Mostowy
Data powstania: 30.05.2012 14:40
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1471

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Ogłoszenie o zamówieniu.odt Ogłoszenie o zamówieniu 2012-05-30 14:43:16 Mostowy Paweł
załącznik Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.odt Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 2012-05-30 14:43:38 Mostowy Paweł
załącznik SIWZ Gmina KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a 2012 - 2015[1].doc SIWZ 2012-05-30 14:43:54 Mostowy Paweł
załącznik umowa poprzetargowa - wzĂłr.doc umowa 2012-05-30 14:44:05 Mostowy Paweł
załącznik 01. UG KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a .xls 01 2012-05-30 14:44:30 Mostowy Paweł
załącznik 02.GOPS KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a .xls 02 2012-05-30 14:44:48 Mostowy Paweł
załącznik 03.GBP w KrzynowĹ‚odze MaĹ‚ej.xls 03 2012-05-30 14:45:00 Mostowy Paweł
załącznik 04.Publiczne Gimnazjum KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a .xls 04 2012-05-30 14:45:11 Mostowy Paweł
załącznik 05. SzkoĹ‚a Podstawowa Ĺšwiniary .xls 05 2012-05-30 14:45:21 Mostowy Paweł
załącznik 06. SzkoĹ‚a Podstawowa Ulatowo-Adamy .xls 06 2012-05-30 14:46:15 Mostowy Paweł
załącznik 07. SzkoĹ‚a Podstawowa Romany Sebory .xls 07 2012-05-30 14:46:25 Mostowy Paweł
załącznik 08. SzkoĹ‚a Podstawowa KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a .xls 08 2012-05-30 14:46:37 Mostowy Paweł
załącznik Zmiana w SIWZ[1].doc Zmiana w SIWZ 2012-06-01 12:27:49 Mostowy Paweł
załącznik 01. UG KrzynowĹ‚oga MaĹ‚a [1] poprawiony.xls poprawiony załącznik 2012-06-01 12:30:30 Mostowy Paweł
załącznik ogłoszenie.pdf 2012-06-08 13:43:07 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP