Artykuł archiwalny
2013-01-04 09:27:02
Rozgraniczenie nieruchomości
Wymagane dokumenty
- Do wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego
- Wniosek do Wójta Gminy Krzynowłoga Mała o wszczęcie postępowania rozgraniczeniowego ze wskazaniem geodety uprawnionego do przeprowadzenia rozgraniczenia i jego wstępną zgodą na przyjęcie rozgraniczenia do wykonania;
- Dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości : akt własności, akt notarialny lub wypis z księgi wieczystej;
- Wypisy z rejestru gruntów dotyczące działek rozgraniczanych;
- Do wydania decyzji o rozgraniczeniu:
- operat pomiarowy rozgraniczenia działek dostarczony przez geodetę potrzebny do wydania opinii o prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami;
- wniosek o wydanie decyzji rozgraniczeniowej z załączonym protokołem granicznym;
Miejsce złożenie dokumentów
Punkt informacyjny lub stanowisko pracy jednostki odpowiedzialnej – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu.
Termin i sposób załatwienia sprawy
Do 1 miesiąca od daty otrzymania operatu pomiarowego rozgraniczenia działek.
Jednostka odpowiedzialna
Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Tryb odwoławczy
- Strona niezadowolona z ustalenia przebiegu granicy może żądać w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji przekazania za pośrednictwem Wójta Gminy Krzynowłoga Mała sprawy sądowi.
- Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Krzynowłoga Mała w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie poproszony do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Sylwester Gadomski |
Data powstania: |
04.01.2013 09:27 |
Data ostatniej modyfikacji: |
04.01.2013 09:31 |
Liczba wyświetleń: |
616 |
Artykuły archiwalne