2014-01-10 13:51:03
Krzynowłoga Mała: Usługi transportowe dla uczestników projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała
Numer ogłoszenia: 11522 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe dla uczestników projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, obejmujące przewóz uczestników projektu Ocean możliwości - dzieci ze Szkół Podstawowych w Romanach Seborach, Ulatowie Adamach i Zespołu Szkół w Krzynowłodze Małej, w terminie od stycznia 2014 r. do końca trwania projektu (obecnie do dnia 30 czerwca 2015 r.) w następującym zakresie: Część 1. Rozwiezienie uczestników projektu do miejsc zamieszkania po zajęciach w Szkołach Podstawowych w Romanach Seborach, Ulatowie Adamach i Zespołu Szkół w Krzynowłodze Małej. Trasa, liczba i harmonogram kursów, liczba osób w 1 kursie oraz odległości uzależnione są od składu osobowego grup dydaktycznych w projekcie oraz harmonogramu zajęć i mogą podlegać zmianom. Rozkład obecnych tras obrazuje załącznik nr 7 do SIWZ. Łączna liczba kilometrów w ramach realizacji całej części zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do końca projektu będzie uzależniona od realnych potrzeb w projekcie i nie przekroczy 19 800 km. Wielkość ta jak i pozostałe parametry kursów mogą ulec zmianie w czasie trwania projektu, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie dokonanie powyższych zmian w każdym czasie i zmiany te nie wymagają zgody Wykonawcy. Część 2. Przewóz uczestników projektu ze Szkół Podstawowych w Romanach - Seborach, Ulatowie Adamach i Krzynowłodze Małej wraz z ich opiekunami do teatrów w Warszawie (2 wyjazdy) i Olsztynie (2 wyjazdy). Zamówienie obejmuje przewóz do miejsc docelowych, oczekiwanie na pobyt uczestników na miejscu przez maksimum 5 godzin zegarowych i rozwiezienie ich do miejsc zamieszkania. W ramach jednego kursu przewiduje się transport nie więcej niż 43 osób (uczestnicy oraz ich opiekunowie) Łączna liczba kilometrów w ramach realizacji całej części zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do końca projektu będzie uzależniona od realnych potrzeb w projekcie i nie przekroczy 1 100 km. Wykonawca w części 1 i 2 będzie świadczył usługi w dniach nauki szkolnej oraz w razie potrzeby w soboty i czas wolny od nauki szkolnej. Rozliczenie z wykonawcą oparte będzie na rzeczywistym przebiegu kilometrów oraz ustalonej w postępowaniu ceny za 1 kilometr. Wykonawca będzie dokumentował trasy oraz przebieg kilometrów. Przewóz uczniów będzie odbywał się po drogach gruntowych, utwardzonych i asfaltowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem oraz zapewnieni opiekę (część 1) podczas transportu dzieci. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu spełniający odpowiednie warunki. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj. utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, przestrzegać przepisów p.poż i BHP. Szczegółowy przebieg tras oraz częstotliwość świadczonej usługi zostaną wyznaczone wykonawcy przez dyrekcje szkół. W związku z ewentualną zmianą tras wiązać się może również zwiększenie liczby potrzebnych autobusów. W przypadku zwiększenia liczby autobusów cena za kilometr nie ulegnie zmianie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie co najmniej 2 autobusów o min. ilość miejsc 40 (ze względu na 2 wyjazdy do teatrów w Warszawie i Olsztynie); Usługa rozwozu uczniów może być przeprowadzona autobusem o mniejszej ilości miejsc, jednakże muszą być zapewnione miejsca siedzące dla wszystkich pasażerów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 2.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia. 3.Koncesję na przewóz osób po kraju.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Paweł Mostowy |
Data powstania: | 10.01.2014 13:51 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1230 |
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
ogłoszenie.odt | 2014-01-10 13:52:02 | Mostowy Paweł | ||
SIWZtransport Ocean możliwości.odt | 2014-01-10 13:52:17 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 1.odt | 2014-01-10 13:53:09 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 2.odt | 2014-01-10 13:53:43 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 3.odt | 2014-01-10 13:53:52 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 4.odt | 2014-01-10 13:54:01 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 5.odt | 2014-01-10 13:54:12 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 6.odt | 2014-01-10 13:54:26 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 6.odt | 2014-01-10 13:54:29 | Mostowy Paweł | ||
Zał nr 7.......odt | 2014-01-10 13:54:38 | Mostowy Paweł | ||
Igs.271.1.2.2014.pdf | zawiadomienie o unieważnieniu | 2014-01-28 15:24:16 | Kawiecka Anna |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|