top

print

2014-02-11 14:25:06

„Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2. POKL, realizowane w szkołach prowadzonych przez gminę Krzynowłoga Mała


 

Krzynowłoga Mała: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała
Numer ogłoszenia: 27109 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w następujących szkołach prowadzonych przez gminę Krzynowłoga Mała: Publiczne Gimnazjum w Krzynowłodze Małej - wchodzące w skład Zespołu Szkół w Krzynowłodze Małej,Szkoła Podstawowa w Romanach Seborach w ramach projektu Ocean możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrekcję placówki. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć,jakość i terminowość prowadzonych zajęć,szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest:przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna merytorycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika/koordynatora projektu,prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć,współpracować z rodzicami/opiekunami prawnymi oraz wychowawcami,promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):Część 1 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka rosyjskiego pn. koło poliglotów w Szkole Podstawowej w Romanach Seborach - grupa nr 5. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych i będą prowadzone metodą tradycyjną i komunikatywną, przy wykorzystaniu programów interaktywnych, gier i podręczników. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 3 testy sprawdzające. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 94 godziny lekcyjne (1 grupa 44 godziny w roku szkolnym 2013-2014 i 1 grupa 50 godzin w roku szkolnym 2014-2015). Część 2 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z historii pn.klub młodego historyka w Publicznym Gimnazjum w Krzynowłodze Małej wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Krzynowłodze Małej - grupa nr 1. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych. Zajęcia realizowane będą w formie tradycyjnej i w sposób nowoczesny - poprzez realizację projektów tematycznych (uczniowie będą m.in. poszukiwali związków historii lokalnej z historią Polski). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 projekt, 3 testy sprawdzające. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. kościelna 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Anna Kawiecka
Data powstania: 11.02.2014 14:25
Data ostatniej modyfikacji: 11.02.2014 14:52
Liczba wyświetleń: 1090

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ Krzynowłoga-usługa edukacyjna.odt SIWZ + załączniki 2014-02-11 14:38:51 Kawiecka Anna
załącznik ogłoszenie - Ocean usługi.odt ogłoszenie 2014-02-11 14:46:48 Kawiecka Anna
załącznik SIWZ Krzynowłoga-usługa edukacyjna 1.doc SIWZ z załącznikami 2014-02-13 10:08:18 Kawiecka Anna
załącznik wyłonienie2.pdf wyłonienie część 1 2014-02-21 13:34:31 Kawiecka Anna
załącznik wyłonienie3.pdf wyłonienie część 2 2014-02-21 13:35:35 Kawiecka Anna

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 „Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć 11.02.2014 14:25 Anna Kawiecka
box
bot Internet-Info
BIP