top

print

2014-04-01 14:42:18

Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Kryznowoga Mała w 2014 roku


 

Krzynowłoga Mała: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Krzynowłoga Mała w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 70059 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Krzynowłoga Mała w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport wraz z wbudowaniem (w razie konieczności profilowanie remontowanej drogi) pospółki żwirowej przy użyciu samochodów ciężarowych na drogi gminne o nawierzchniach gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Krzynowłoga Mała w ilości szacunkowej 7.000 ton.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności i uzgodnień związanych z pozyskaniem żwiru, wydobyciem go i załadunkiem na środki transportowe, dostarczeniem do miejsca przeznaczenia i rozładunkiem oraz w zależności od potrzeb wyrównywanie i profilowanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.Pospółka żwirowa nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.), a także zanieczyszczeń takich jak: ił, humus, itp. oraz powinien spełniać normy określone ust. 1. Każdorazowe wykonanie prac nastąpi na podstawie telefonicznego lub pisemnego zlecenia złożonego Wykonawcy. W celu określenia ilości i jakości dostarczonej pospółki żwirowej jej odbiór na drogach będzie się odbywać w godzinach pracy Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej oraz zostanie udokumentowany raportami pracy potwierdzanymi przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego.Ilość zamówionego żwiru oraz ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zmniejszyć lub zwiększyć w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.Maksymalny wymagany termin wykonania prac od zgłoszenia - 2 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje zlecenia w terminie 2 dni od zgłoszenia, Zamawiający ma prawo dokonać, bez odrębnego wezwania, wykonania zastępczego, które dokonane zostanie na ryzyko i koszt Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wydobycia pospółki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie maszyn, które będą uczestniczyły w utrzymywaniu dróg gminnych. Przez maszyny mogące uczestniczyć w bieżącym utrzymaniu dróg gminnych.Zamawiający uważa, co najmniej:dwa samochody ciężarowe o ładowności powyżej 3,5t z dwiema osiami ciągnącymi,jedna równiarka samojezdna,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.krzynowlogamala.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Krzynowłoga Mała ul.Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Anna Kawiecka
Data powstania: 01.04.2014 14:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1163

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc SIWZ 2014-04-01 14:43:38 Kawiecka Anna
załącznik Zal nr 1.doc Załącznik nr 1 2014-04-01 14:46:20 Kawiecka Anna
załącznik Zal nr 2.doc Załącznik nr 2 2014-04-01 14:47:02 Kawiecka Anna
załącznik Zal nr 3.doc Załącznik nr 3 2014-04-01 14:47:36 Kawiecka Anna
załącznik Zal nr 4.doc Załącznik nr 4 2014-04-01 14:48:05 Kawiecka Anna
załącznik Zal nr 5.doc Załącznik nr 5 2014-04-01 14:49:07 Kawiecka Anna
załącznik zał nr 6.doc Załącznik nr 6 2014-04-01 14:53:00 Kawiecka Anna
załącznik Ogłoszenie.odt Ogłoszenie 2014-04-01 14:53:45 Kawiecka Anna
załącznik Informacja o wyborze oferty.pdf 2014-04-15 13:02:54 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP