top

print

2009-05-05 08:05:35

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Krzynowłoga Mała: Przebudowa drogi gminnej Morawy - Łanięta - Romany Fuszki Numer ogłoszenia: 15337 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzynowlogamala.asi.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Morawy - Łanięta - Romany Fuszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Morawy - Łanięta - Romany Fuszki gm. Krzynowłoga Mała w ilości 21884 m2 poprzez poczwórne utwardzenie emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym zgodnie ze Szczegółową Specyfikacja Techniczną i Przedmiarem Robót. Zadanie jest objęte dotacją celową z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe.
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 600 000,00 złotych.
4.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach drogowej. Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie zamówienia)
6. Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat, przynajmniej 5 robót drogowych o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego.
7.Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie i wydajności gwarantującej bezusterkowe przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi SIWZ w terminie przewidzianym umową..
·                     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

- wypełniony formularz ofertowy,
- szczegółowy kosztorys ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie zamówienia), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia; wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; uprawnienia branży drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- wykaz inwestycji dotyczących budowy nawierzchni drogowych z ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem referencji, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i powierzchnię nawierzchni, datę zakończenia realizacji.
- wykaz sprzętu specjalistycznego koniecznego do wykonania ww. inwestycji, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca:
(a)osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm),
(b)urzędujących członków władz osób prawnych.

SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1)
 Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzynowlogamala.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy środków UE. 
 

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
 
/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 05.05.2009 08:05
Data ostatniej modyfikacji: 05.05.2009 08:11
Liczba wyświetleń: 1348

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ZP-2009-15337-morawy_oglosz.pdf Ogłoszenie o zamówieniu 2009-05-05 08:06:04 Gadomski Sylwester
załącznik ZP-2009-15337-morawy_oglosz-ST.pdf Specyfikacja Techniczna 2009-05-05 08:06:21 Gadomski Sylwester
załącznik ZP-2009-15337-morawy_oglosz-SIWZ.pdf SIWZ 2009-05-05 08:06:52 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 05.05.2009 08:05 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP