top

Artykuł archiwalny

print

2009-09-03 13:17:32

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Dostawa miału węglowego do szkół oraz remiz OSP na terenie gminy Krzynowłoga Mała i eko-groszku (retopal) do Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej.

Krzynowłoga Mała: Dostawa miału węglowego i eko-groszku
Numer ogłoszenia: 303224 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego i eko-groszku.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego do szkół oraz remiz OSP na terenie gminy Krzynowłoga Mała i eko-groszku (retopal) do Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej.
Charakterystyczne parametry jakościowe miału węglowego:
Wartość opałowa Qir 21 000 - 21 999 kJ/kg
Zawartość siarki Str 0,81 - 1,00 %
Uziarnienie 0-31,5 mm
Zawartość wilgoci Wtr < 18-20%
Zawrtość ziarn < 6mm < 15%
Charakterystyczne parametry jakościowe eko-groszku (retopal):
Wartość opałowa Qir 24 000 - 25 999 kJ/kg
Zawartość popiołu Ar 6,0 - 10,0 %
Zawartość siarki Str 0,60 - 1,00 %
Granulacja 6-25 mm
Zawartość wilgoci Wtr < 12 %
Zawrtość ziarn < 6mm < 15%
Dostawa miału i ekogroszku realizowana będzie sukcesywnie, poprzez dostarczanie miału węglowego do szkół i remiz OSP na terenie gminy Krzynowłoga Mała i eko-groszku do Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej stosownie do potrzeb. Wielkość lub zakres zamówienia:
-Szacunkowe ilości zamawianego miału węglowego - 250 ton,
-Szacunkowe ilości zamawianego eko-groszku - 20 ton,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania ilości paliw opałowych wskazanych wyżej. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7, 10.00.00.00-3.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU·                     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223 poz.1655 z póź. zm), oraz spełniający warunki dodatkowe:
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3. Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie i wydajności gwarantującej przeprowadzenie dostaw zgodnie z SIWZ..
·                     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wypełniony formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).  Wójt Gminy Krzynowłoga Mała/-/ Adam bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 03.09.2009 13:17
Data ostatniej modyfikacji: 03.09.2009 13:19
Liczba wyświetleń: 526

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 03.09.2009 13:18 Sylwester Gadomski
2 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 03.09.2009 13:17 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP