2009-12-01 13:08:59
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 226651 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu. Przedmiotem zamówienia jest:a)kredyt długoterminowy w kwocie 500 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy na 2009 r., poprzez przekazanie środków na rachunek bieżący budżetu gminy w Banku BS Przasnysz po potrąceniu prowizji przygotowawczej. b)oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów między bankowych powiększone o stałą marżę banku, c)zabezpieczenie kredytu weksel in blanco, d)spłata kredytu nastąpi kwartalnie w równych 20 ratach (5lat) w terminie do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata kapitałowa z odsetkami zostanie spłacona do dnia 31 marca 2010 r., e)odsetki od kredytu będą spłacane kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca za dany kwartał na podstawie informacji przesłanej z banku w oparciu o aktualne stopy procentowe,f)odsetki od kredytu za okres od udzielenia kredytu do 31 marca 2010 r. płatne w terminie do 31 marca 2010 roku. g)w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty części kredytu)..II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177). 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:- wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - ogólne warunki umowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. - oświadczenie lub zaświadczenie stwierdzające, że bank może wykonywać usługi, zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Bank nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że usługodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku. - oświadczenie o nie karalności na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych;Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Sylwester Gadomski |
Data powstania: |
01.12.2009 13:08 |
Data ostatniej modyfikacji: |
01.12.2009 13:10 |
Liczba wyświetleń: |
962 |
Załączniki
Artykuły archiwalne