top

print

2009-12-09 13:44:46

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu (II przetarg)

Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu (II przetarg)
Numer ogłoszenia: 238021 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.      Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu (II przetarg).II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu. Przedmiotem zamówienia jest: a)kredyt długoterminowy w kwocie 500 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy na 2009 r., poprzez przekazanie środków na rachunek bieżący budżetu gminy w Banku BS Przasnysz po potrąceniu prowizji przygotowawczej. b)oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów między bankowych powiększone o stałą marżę banku, c)zabezpieczenie kredytu weksel in blanco, d)spłata kredytu nastąpi kwartalnie w równych 20 ratach (5lat) w terminie do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata kapitałowa z odsetkami zostanie spłacona do dnia 31 marca 2010 r., e)odsetki od kredytu będą spłacane kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca za dany kwartał na podstawie informacji przesłanej z banku w oparciu o aktualne stopy procentowe, f)odsetki od kredytu za okres od udzielenia kredytu do 31 marca 2010 r. płatne w terminie do 31 marca 2010 roku. g)w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty części kredytu).W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się: wykonanie budżetu za 2006 rok (dochody) 8.037.540,81 zł, wykonanie budżetu za 2007 rok (dochody) 8.364.461,42 zł, wykonanie budżetu za 2008 rok (dochody) 10.165.620,51zł, wykonanie budżetu za III kwartał 2009 rok (dochody) 7.213.326,36 zł. Planowany budżet gminy na koniec 2009 roku wynosi 10.215.063,00 zł.II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:       1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo            Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177).       2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.       3.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz      zaświadczeniami,.       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w   postępowaniu:       - wypełniony formularz ofertowy,       - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,       - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - ogólne warunki umowy,       - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do                 rejestru.       - oświadczenie lub zaświadczenie stwierdzające, że bank może wykonywać usługi,       - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Bank nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że      uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,                wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku.                              - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że usługodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku.       - oświadczenie o nie karalności na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych;       Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała

/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 09.12.2009 13:44
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1068

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogloszenie_kredyt.pdf Ogłoszenie 2009-12-09 13:45:44 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ_kredyt.pdf SIWZ 2009-12-09 13:45:57 Gadomski Sylwester
załącznik zarz_2009-127.pdf Zarządzenie nr 127/2009 2009-12-09 13:46:15 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP