2009-12-21 18:25:24
Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała
Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała
Numer ogłoszenia: 250021 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała, poprzez zagospodarowanie terenu na działkach ewidencyjnych 192 i 193 w obrębie ewidencyjnym Krzynowłoga Mała, polegającym na budowie fontanny, utworzeniu nowych ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia, nowego sposobu odwodnienia, zagospodarowanie terenu zielenią oraz wyposażenie w następujące urządzenia: ławki i kosze, siedzisko na murku (wokoło fontanny), stojak na rowery, tablicę informacyjną. Zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i kosztorysem ofertowym.II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.11.27.10-5, 45.23.13.00-8, 45.34.20.00-6, 45.23.32.20-7, 45.22.35.00-1, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN) a)Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: w pieniądzu na konto bankowe Nr 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103 Bank Spółdzielczy w Przasnyszu O Krzynowłoga Mała w poręczeniach bankowych w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zm.). b)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym, c)Wykonawca wnoszący wadium w formie przelewu pieniężnego, powinien złożyć do banku polecenie przelewu z takim wyprzedzeniem, aby pieniądze wpłynęły na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym inny przypadku (np. środki w drodze) uważać się będzie, że wadium nie zostało wniesione. Dokumentem, na podstawie którego zamawiający stwierdzi wpłatę wadium będzie wyciąg z rachunku bankowego podanego w punkcie 24.1 lit. a z godziny 10:00 dnia 18-01-2010r. d)Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek opóźnień.III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach: a. konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń b. drogowej bez ograniczeń Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500 tys. zł. 5. Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat, przynajmniej 2 roboty budowlane o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego. 6. Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie i wydajności gwarantującej bezusterkowe przeprowadzenie robót zgodnie zasadami określonymi SIWZ w terminie przewidzianym umową. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, - szczegółowy kosztorys ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 500 tyś. zł. - Wykonawca powinien wykazać że przychód w ciągu ostatnich trzech lat wynosił min. 3 mln. (w jednym roku) tj. przedstawić bilanse wraz z opinią biegłych (audyt) lub opinię banku kredytującego o możliwościach finansowych przedsiębiorstwa na kwotę min. 700 tys. zł. - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; uprawnienia bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- wykaz inwestycji dotyczących budowy o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego oraz załączeniem referencji, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i powierzchnię nawierzchni, datę zakończenia realizacji, - wykaz sprzętu specjalistycznego koniecznego do wykonania ww. inwestycji, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: (a)osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), (b)urzędujących członków władz osób prawnych.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja objęta dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Działanie: Odnowa i rozwój wsi..
Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Sylwester Gadomski |
Data powstania: |
21.12.2009 18:25 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
1501 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |