top

print

2009-12-21 18:25:24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała

Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała
Numer ogłoszenia: 250021 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.      Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kształtowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Krzynowłoga Mała, poprzez zagospodarowanie terenu na działkach ewidencyjnych 192 i 193 w obrębie ewidencyjnym Krzynowłoga Mała, polegającym na budowie fontanny, utworzeniu nowych ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia, nowego sposobu odwodnienia, zagospodarowanie terenu zielenią oraz wyposażenie w następujące urządzenia: ławki i kosze, siedzisko na murku (wokoło fontanny), stojak na rowery, tablicę informacyjną. Zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i kosztorysem ofertowym.II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.11.27.10-5, 45.23.13.00-8, 45.34.20.00-6, 45.23.32.20-7, 45.22.35.00-1, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN) a)Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: w pieniądzu na konto bankowe Nr 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103 Bank Spółdzielczy w Przasnyszu O Krzynowłoga Mała w poręczeniach bankowych w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zm.). b)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym, c)Wykonawca wnoszący wadium w formie przelewu pieniężnego, powinien złożyć do banku polecenie przelewu z takim wyprzedzeniem, aby pieniądze wpłynęły na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym inny przypadku (np. środki w drodze) uważać się będzie, że wadium nie zostało wniesione. Dokumentem, na podstawie którego zamawiający stwierdzi wpłatę wadium będzie wyciąg z rachunku bankowego podanego w punkcie 24.1 lit. a z godziny 10:00 dnia 18-01-2010r. d)Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek opóźnień.III.2) WARUNKI UDZIAŁU      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:       1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z           dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe.       2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną   w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.                         3.Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach:       a. konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń       b. drogowej bez ograniczeń Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności    cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.                                     4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500 tys. zł.             5. Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat, przynajmniej 2 roboty budowlane o wielkości i złożoności     porównywalnej z zamówieniem zamawiającego.       6. Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie i wydajności gwarantującej bezusterkowe przeprowadzenie robót zgodnie zasadami określonymi SIWZ w terminie            przewidzianym umową.       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:       - wypełniony formularz ofertowy,       - szczegółowy kosztorys ofertowy,       - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,       - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia     do ewi­dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert],                       - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę    minimum 500 tyś. zł.       - Wykonawca powinien wykazać że przychód w ciągu ostatnich trzech lat wynosił min. 3 mln. (w jednym roku) tj. przedstawić bilanse wraz z opinią            biegłych (audyt) lub       opinię banku kredytującego o możliwościach finansowych przedsiębiorstwa na kwotę min. 700 tys. zł.       - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać        zamówienie, posiadają wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; uprawnienia bez ograniczeń oraz zaświadczenie o     przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,  
      - wykaz inwestycji dotyczących budowy o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego oraz załączeniem referencji, że roboty te zostały wykonane        należycie. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i powierzchnię nawierzchni, datę zakończenia realizacji,
      - wykaz sprzętu specjalistycznego koniecznego do wykonania ww. inwestycji,       - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających      odpowiednio, że             Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,       - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),       - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju        pochodzenia osoby w     zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca:       (a)osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm),       (b)urzędujących członków władz osób prawnych.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja objęta dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Działanie: Odnowa i rozwój wsi.. 
 
Wójt Gminy Krzynowłoga Mała

/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 21.12.2009 18:25
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1482

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik kosztorys_ofertowy_ogolnobudowlana.pdf 2009-12-21 18:25:57 Gadomski Sylwester
załącznik Krzynowloga_Mala__przedmiar_oswietlenie_tyt.pdf 2009-12-21 18:26:11 Gadomski Sylwester
załącznik Krzynowloga_Mala_oswietlenie_bez_tyt.pdf 2009-12-21 18:26:17 Gadomski Sylwester
załącznik Krzynowloga_Mala_przedmiar oswietlenie_bez_tyt.pdf 2009-12-21 18:26:26 Gadomski Sylwester
załącznik Krzynowloga_Mala_slepy_oswietlenie_tyt.pdf 2009-12-21 18:26:36 Gadomski Sylwester
załącznik ksztaltowanie_przestrzeni.pdf 2009-12-21 18:26:46 Gadomski Sylwester
załącznik ogloszenie_centrum.pdf 2009-12-21 18:26:57 Gadomski Sylwester
załącznik przedmiar_ogolnobudowlana.pdf 2009-12-21 18:27:05 Gadomski Sylwester
załącznik Dokumentacja techniczna - część 1.zip Dokumentacja techniczna - część 1 2009-12-23 15:08:53 Gadomski Sylwester
załącznik Dokumentacja techniczna - część 2.zip Dokumentacja techniczna - część 2 2009-12-23 15:13:52 Gadomski Sylwester
załącznik Dokumentacja techniczna - część 3.zip Dokumentacja techniczna - część 3 2009-12-23 15:23:15 Gadomski Sylwester
załącznik Pytanie_odnosnie_postepowania.jpg Pytanie dotyczące ogłoszonego postępowania 2010-01-05 13:52:58 Gadomski Sylwester
załącznik Odpowiedz_odnosnie_postepowania.jpg Odpowiedż na pytanie dotyczące ogłoszonego postepowania 2010-01-06 08:30:43 Gadomski Sylwester
załącznik bledy-oswietlenie.jpg Informacja - Studio Ogrody 2010-01-12 15:03:23 Gadomski Sylwester
załącznik Unieważnienie.jpg ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 2010-01-28 14:32:41 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP