Artykuł archiwalny
2010-01-28 14:03:23
Budowa sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Krzynowłodze Małej.
Budowa sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Krzynowłodze Małej
Numer ogłoszenia: 18601 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Krzynowłodze Małej.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka starej (istniejącej) i wybudowanie nowej pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Krzynowłodze Małej wraz z zapleczem socjalnym. Istniejący budynek przeznaczony do rozbiórki to dwu-bryłowa sala gimnastyczna z usytuowanym równolegle zapleczem socjalnym, zlokalizowana w Krzynowłodze Małej na dz. nr 131. Jest to budynek parterowy murowany kryty dachem jednospadowym opartym na dźwigarach stalowych. Dane użytkowe budynku przeznaczonego do rozbiórki: - powierzchnia zabudowy - 517,19 m2 - powierzchnia użytkowa - 438,00 m2 - kubatura budynku - 3567,22 m3Projektowana nowa sala gimnastyczna składa się z trzech brył: łącznika z istniejącym budynkiem szkolnym oraz dwubryłowego budynku sali gimnastycznej z usytuowanym równolegle zapleczem socjalnym. Przez łącznik zaprojektowano wejście do istniejącego budynku dydaktycznego. W części socjalnej zaprojektowano przebieralnie, natryskownię, salę rehabilitacyjną, magazyn sprzętu sportowego, niezbędną ilość sanitariatów, w tym dla osoby niepełnosprawnej oraz pomieszczenie gospodarcze (środków czystości). Dane użytkowe projektowanej nowej sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy - 1045,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 974,69 m2 - kubatura budynku - 8299,40 m3 - maksymalna wysokość budynku od poziomu terenu do kalenicy: 10,4 m (budynek niski), - liczba kondygnacji: 1 + poddasze nieużytkowe nad zapleczami, budynek niepodpiwniczony. - układ konstrukcyjny budynku - podłużny, dwunawowy o rozpiętości traktu 18,36 (sala) oraz 2,29; 7,65; 7,14 i 5,27m (zaplecza). - konstrukcję pokrycia sali stanowią dźwigary pełne jednospadowe o przekroju prostokątnym z profili z drewna klejonego o rozpiętości 19,30 m w rozstawie co 5,40 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna w części zawierającej wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w zakresie właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.22.22-8, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.21.22.22-8, 45.21.42.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych PLN. a) Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: - w pieniądzu na konto bankowe Nr 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103 Bank Spółdzielczy w Przasnyszu O/Krzynowłoga Mała - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zm.). b) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym, c) Wykonawca wnoszący wadium w formie przelewu pieniężnego, powinien złożyć do banku polecenie przelewu z takim wyprzedzeniem, aby pieniądze wpłynęły na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym inny przypadku (np. środki w drodze) uważać się będzie, że wadium nie zostało wniesione. d) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek opóźnień. Dokument oryginalny powinien być złożony razem z ofertą.
III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia; Poprzez posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę - wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegającej na budowie obiektu kubaturowego (sali gimnastycznej lub hali sportowej) o wartości robót nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto lub o kubaturze nie mniejszej niż 8.000,00 m3 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego potencjału kadrowego w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)kierownika budowy - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b)kierownika robót sanitarnych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c)kierownika robót elektrycznych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; d)kierownika robót drogowych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót drogowych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji kierownika robót w kilku w/w specjalnościach pod warunkiem posiadania odpowiedniego doświadczenia i uprawnień. 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzonym postępowaniem, na kwotę minimum 1.500.000 zł., oraz - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 1.000.000 zł. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy c) warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt 5) spełnia każdy z Wykonawców,. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia, należy złożyć następujące dokumenty: - wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - kierownika budowy - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót sanitarnych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót elektrycznych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót drogowych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót drogowych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, należy złożyć następujące dokumenty: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp), należy złożyć następujące dokumenty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy krzynowłoga Mała
Adam Bacławski
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Sylwester Gadomski |
Data powstania: |
28.01.2010 14:03 |
Data ostatniej modyfikacji: |
28.01.2010 14:46 |
Liczba wyświetleń: |
810 |
Artykuły archiwalne