2010-01-28 15:09:39
Tel.: 029 7512720
Fax: 029 7512725
email: gmina@krzynowlogamala.pl
Do zadań i kompetencji Sekretarza Gminy należy w szczególności:
organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy;
opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnianie go w razie potrzeby;
współpraca z Radą Gminy oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania;
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy w Urzędzie;
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego;
adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych, opiekun praktyk szkolnych;
opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy;
pod nieobecność wójta i jego zastępcy wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych;
nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych w Regulaminie oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta;
nadzorowanie spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu;
dbanie o podnoszenie kwalifikacji przez pracowników;
prowadzenie kontroli wewnętrznych Urzędu w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynacja kontroli zewnętrznych;
prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
nadzorowanie działań związanych z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, Prezydenta RP, Sejmu RP, Senatu RP, wyborów parlamentarnych i referendów oraz wykonywanie zadań urzędnika wyborczego w Gminie;
wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta;
uczestniczenie w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania;
nadzorowanie rejestru skarg i wniosków;
prowadzenie książki kontroli;
wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta związanych z funkcjonowaniem Urzędu;
nadzorowanie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie;
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie, referatem inwestycji, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Sylwester Gadomski |
Data powstania: | 28.01.2010 15:09 |
Data ostatniej modyfikacji: | 23.06.2017 14:58 |
Liczba wyświetleń: | 2989 |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Sekretarz Gminy | 23.06.2017 14:23 | Sylwester Gadomski |
2 | Sekretarz Gminy | 13.02.2013 11:05 | Sylwester Gadomski |
3 | Sekretarz Gminy | 04.01.2013 14:58 | Sylwester Gadomski |
4 | Sekretarz Gminy | 04.01.2013 14:56 | Sylwester Gadomski |
5 | Sekretarz Gminy | 04.01.2013 14:55 | Sylwester Gadomski |
6 | Sekretarz Gminy | 04.01.2013 14:54 | Sylwester Gadomski |
7 | Sekretarz Gminy | 04.01.2013 14:53 | Sylwester Gadomski |
8 | Sekretarz Gminy | 03.08.2011 10:34 | Sylwester Gadomski |
9 | Sekretarz Gminy | 03.08.2011 09:49 | Sylwester Gadomski |
10 | Sekretarz Gminy | 03.08.2011 09:31 | Sylwester Gadomski |
11 | Sekretarz | 03.08.2011 09:30 | Sylwester Gadomski |
12 | Sekretarz | 28.01.2010 15:09 | Sylwester Gadomski |