top

print

2010-12-10 12:20:18

II etap rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej ze sfinansowaniem inwestycji przez wykonawcę w okresie 5 lat


II etap rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej ze sfinansowaniem inwestycji przez Wykonawcę w okresie 5 lat
Numer ogłoszenia: 355293 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej ze sfinansowaniem inwestycji przez Wykonawcę w okresie 5 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy II etapu rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej wraz z częściowym remontem istniejącego budynku w zakresie:
-stolarka okienna (profil min. pięciokomorowy w kolorze istniejących okien w budynku ze szklaną szybą podwójną o współczynniku dla profili PCV K min.1.4, wyposażone w nawiewniki spełniające wymagania wentylacji pomieszczeń w technologii wybranej firmy.
-stolarka drzwiowa aluminiowa zewnętrzna koloru brązowego o współczynniku K min. 1.1 w technologii wybranej firmy,
-stolarka drzwiowa wewnętrzna,
-tynki wewnętrzne i okładziny ścian,
-podkłady i posadzki,
-gładzie gipsowe i malowanie,
-elewacje + ocieplenie budynku,
-schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych,
-elementy ślusarsko kowalskie,
-cokoły,
-elementy zewnętrzne,
-instalacja centralnego ogrzewania,
-instalacja wod-kan,
-instalacja elektryczna,
-roboty rozbiórkowe.
Prace powinny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót i kosztorysem ofertowym. Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej należy sprawdzić w naturze. Przedmiotowa inwestycja będzie finansowana na zasadzie kredytowania robót przez wykonawcę od roku 2011 do zakończenia spłat. Płatność będzie realizowana w ratach kwartalnych, suma spłat w roku nie może przekroczyć kwoty:
a) 50.000,00 zł w roku 2011,
b) 200.000,00 zł w latach 2012-2014
c) 150.000,00 zł w roku 2015.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.42.11.25-6, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1)pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczy w Przasnyszu nr konta bankowego: 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103.
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - II etap rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej ze sfinansowaniem inwestycji przez Wykonawcę w okresie 5 lat.
4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie IX.3 2-5 muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·                     III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·                     III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a. dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie budynku ze sfinansowaniem inwestycji przez Wykonawcę o wartości min. 500.000,00zł netto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - bez podatku od towarów i usług (VAT).
Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj robót), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
·                     III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·                     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wykaz musi potwierdzać:
-dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -dysponowanie kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych, legitymującą się przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
-dysponowanie kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie , instalacji i urządzeń elektrycznych, legitymującym się przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
·                     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·                     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·                    
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                     III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-kosztorys ofertowy,
-oświadczenie o odbytej wizji lokalnej,
-harmonogram spłat kosztów inwestycji,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie                                                                                                                                          

                                                                                                                         Wójt Gminy
                                                                                                                         Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paweł Mostowy
Data powstania: 10.12.2010 12:20
Data ostatniej modyfikacji: 10.12.2010 12:32
Liczba wyświetleń: 1477

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogl.doc ogłoszenie o zamówieniu 2010-12-10 12:36:27 Mostowy Paweł
załącznik SIWZ.doc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 2010-12-10 12:36:52 Mostowy Paweł
załącznik zal 1.doc Załącznik Nr 1 do SIWZ 2010-12-10 12:37:15 Mostowy Paweł
załącznik zal 2.doc Załącznik Nr 2 do SIWZ 2010-12-10 12:37:38 Mostowy Paweł
załącznik zal 3.doc Załącznik Nr 3 do SIWZ 2010-12-10 12:37:56 Mostowy Paweł
załącznik zal 4 umowa.doc Załącznik Nr 4 do SIWZ 2010-12-10 12:38:12 Mostowy Paweł
załącznik zal 5.doc Załącznik Nr 5 do SIWZ 2010-12-10 12:38:31 Mostowy Paweł
załącznik zal 6.doc Załącznik Nr 6 do SIWZ 2010-12-10 12:38:53 Mostowy Paweł
załącznik zal nr 7 wzor harmonogramu splat.doc Załącznik Nr 7 do SIWZ 2010-12-10 12:39:10 Mostowy Paweł
załącznik przedmiar ogolnobudowlana.pdf przedmiar b.budowlana 2010-12-10 12:42:59 Mostowy Paweł
załącznik przedmiar elektryka.pdf przedmiar b.elektryczna 2010-12-10 12:43:32 Mostowy Paweł
załącznik dok. techniczna instalacje i elewacja.rar dokumenacja techniczna cz.1 2010-12-10 13:48:28 Mostowy Paweł
załącznik elektryka1.rar dokumentacja techniczna cz.2 2010-12-10 13:55:57 Mostowy Paweł
załącznik elektryka2.rar dokumentacja techniczna cz.3 2010-12-10 13:59:00 Mostowy Paweł
załącznik elektryka3.rar dokumentacja techniczna cz.4 2010-12-10 14:02:28 Mostowy Paweł
załącznik wykaz stolarki.pdf dokumentacja techniczna cz.5 2010-12-11 00:02:25 Mostowy Paweł
załącznik Obraz 00.jpg odpowiedz na zapytanie oferenta 2010-12-23 14:42:41 Mostowy Paweł
załącznik przed wykl.pdf przedmiar do odpowiedzi na zapytanie oferenta 2010-12-23 14:47:31 Mostowy Paweł
załącznik Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf Zawiadomienie 2011-01-07 14:35:04 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 II etap rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Krzynowłodze Małej ze sfinansowaniem inwestycji przez wykonawcę w okresie 5 lat 10.12.2010 12:20 Paweł Mostowy
box
bot Internet-Info
BIP