top

print

2009-07-06 11:46:54

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu.

Krzynowłoga Mała: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu

Numer ogłoszenia: 223816 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.·     Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu. Przedmiotem zamówienia jest:
a) kredyt długoterminowy w kwocie 800 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy na 2009 r., poprzez przekazanie środków na rachunek bieżący budżetu gminy w Banku BS Przasnysz po potrąceniu prowizji przygotowawczej.
b) oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów między bankowych powiększone o stałą marżę banku,
c) zabezpieczenie kredytu weksel in blanco,
d) spłata kredytu nastąpi kwartalnie w równych 32 ratach (8 lat) w terminie do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata kapitałowa z odsetkami zostanie spłacona do dnia 31 listopada 2009 r.,
e) odsetki od kredytu będą spłacane kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca za dany miesiąc na podstawie informacji przesłanej z banku w oparciu o aktualne stopy procentowe,
f) odsetki od kredytu za okres od udzielenia kredytu do 31 października 2009 r. płatne w terminie do 10-11-2009 r.
g) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty części kredytu).
W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się:
wykonanie budżetu za 2006 rok (dochody) 8.037.540,81 zł,
wykonanie budżetu za 2007 rok (dochody) 8.364.461,42 zł,
wykonanie budżetu za 2008 rok (dochody) 10.165.620,51 zł,
wykonanie budżetu za I kwartał 2009 rok (dochody) 2.599.716,92 zł.
Planowany budżet gminy na koniec 2009 roku wynosi 9.161.021,00 zł, w roku 2010 i latach następnych wzrost o 5% rocznie.
Kredyt w rachunku bieżącym gminy - maksymalny limit 400.000 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU·     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe:
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
6. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją..
·     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wypełniony formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
- istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - ogólne warunki umowy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
- oświadczenie stwierdzające, że bank może wykonywać usługi,
- zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Bank nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku.
- Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że usługodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku.
- oświadczenie o nie karalności na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. 

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 06.07.2009 11:46
Data ostatniej modyfikacji: 06.07.2009 11:57
Liczba wyświetleń: 1068

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik 08-ZP-20090706-Kredyt.pdf 2009-07-06 11:57:46 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ-08-ZP-20090706.pdf 2009-07-06 11:58:27 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 06.07.2009 11:55 Sylwester Gadomski
2 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 06.07.2009 11:46 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP