top

print

2009-08-19 07:49:33

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Adaptacja pomieszczeń na stołówkę oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Ulatowo Adamach.

Adaptacja pomieszczeń na stołówkę oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Ulatowo Adamach
Numer ogłoszenia: 277578 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.krzynowlogamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na stołówkę oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Ulatowo Adamach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń szkolnych na stołówkę szkolną w systemie cateringowym oraz demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z przedmiarem robót i projektem Zakres prac obejmuje między innymi: - Zerwanie starych posadzek i wykonanie posadzek z gresu antypoślizgowego i terrakoty, - Wykonanie na ścianach gładzi szpachlowych i malowanie farbami zmywalnymi, na ścianach w kuchni i w pomieszczeniach w.c. wykonanie glazury. - Zamurowanie drzwi od strony korytarza i wykucia nowych, demontaż istniejących. Szczegółowy zakres robót przedstawia Projekt Budowlany, Przedmiar Robót i Kosztorys Ofertowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.42.11.30-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223 poz.1655 z póź. zm), oraz spełniający warunki dodatkowe.
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane. Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat, przynajmniej 2 roboty budowlane o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego.
5.Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie i wydajności gwarantującej bezusterkowe przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi SIWZ w terminie przewidzianym umową..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wypełniony formularz ofertowy,
- szczegółowy kosztorys ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- wykaz inwestycji dotyczących robót budowlanych z ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem referencji, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i powierzchnię nawierzchni, datę zakończenia realizacji.
- wykaz sprzętu specjalistycznego koniecznego do wykonania ww. inwestycji,
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca:
(a)osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ),
(b)urzędujących członków władz osób prawnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
 Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

                                                 Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
                                                      /-/ Adam Bacławski 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 19.08.2009 07:49
Data ostatniej modyfikacji: 20.08.2009 11:41
Liczba wyświetleń: 1356

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogloszenie.pdf Ogłoszenie 2009-08-19 08:06:33 Gadomski Sylwester
załącznik dokumenacja_techniczna_wymiana_okien.pdf Dokumentacja techniczna - wymiana okien 2009-08-19 08:07:47 Gadomski Sylwester
załącznik dokumentacja_techniczna_stolowka.pdf Dokumentacja techniczna - stołówka 2009-08-19 08:10:00 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ_stolowka.pdf SIWZ 2009-08-19 08:10:55 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 19.08.2009 07:50 Sylwester Gadomski
2 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 19.08.2009 07:49 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP