top

print

2009-10-13 08:02:09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zakup używanego średniego samochodu do ratownictwa drogowego



Krzynowłoga Mała: Zakup używanego średniego samochodu do ratownictwa drogowego
Numer ogłoszenia: 354668 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego średniego samochodu do ratownictwa drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego używanego samochodu ratownictwa drogowego z funkcją gaśniczą przeznaczony dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzynowłodze Małej. Wymagania szczegółowe: a.Podwozie samochodu 4x2 lub 4x4 z kabiną załogową co najmniej 6 osobową, b.Samochód nie starszy niż rok prod. - 1990r, c.Przebieg nie więcej niż 50.000 km. d.Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 200 KM, napęd 4x2 lub 4x4, e.Samochód wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, f.Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, g.Podłoga kabiny wyłożona materiałem antypoślizgowym. Zabudowa pożarnicza a.Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję. b.Na bokach pojazdu skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi, wykonane z materiałów odpornych na korozję, skrytki przygotowane do ratownictwa drogowego. Oferent musi być właścicielem oferowanego samochodu - samochód może być nie zarejestrowany na terenie Polski, ale powinien posiadać aktualny przegląd i posiadać wszystkie niezbędne dokumenty przewidziane prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe: 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - wypełniony i podpisany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 13.10.2009 08:02
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 976

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik 13-ZP-354668-2009-samochod.pdf Ogłoszenie 2009-10-13 08:12:25 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ_zakup_samochodu_do_ratownictwa_drogowego.pdf SIWZ 2009-10-13 08:12:44 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
bot Internet-Info
BIP