top

print

2009-11-16 14:51:12

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2010 roku.

Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 210267 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.        Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2010 roku.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Małej oraz w Szkole Podstawowej w Ulatowie Adamach polegające na przygotowaniu i dostarczeniu co najmniej 120 gorących posiłków z możliwością zwiększenia do ok. 175 dziennie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zwiększenie bądź zmniejszenie ilości posiłków. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal. Posiłki dostarczane będą na przemian: zupa z wkładką i drugie danie. Deser dostarczany będzie w te same dni co drugie danie w postaci: zamiennie jogurtu nie mniejszy jak 150 gramów, owocu nie miej jak 150 gramów lub słodyczy nie mniej jak 50 gramów. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 250 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) oraz mięso i surówka. Pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety - 200g. Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami wyżej wymienionych szkół. Jedna porcja posiłku powinna zawierać: 1)Drugie danie - ziemniaki lub zamiennik (np. makaron, ryż, kasza), mięso lub zamiennik (np. ryba itp.), surówka - 2 razy w tygodniu; 2)Zupa z wkładką - 3 razy w tygodniu. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą być przygotowane 3 godz. przed spożyciem. O czystość termosów zadba dostawca. Harmonogram oraz miejsce dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorami w/w szkół. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresach od dnia podpisania umowy do końca roku 2010. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i bez konsekwencji na skutek negatywnych opinii dyrektorów szkół, co do jakości sporządzonych i dostarczonych posiłków..II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe:
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3. Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 3 lat, przynajmniej 2 usługi o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:- wypełniony formularz ofertowy, - szczegółowy kosztorys ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi­dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert], - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualne badania pracowników przygotowujących posiłki; - wykaz dostaw o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 zadania o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i zakres usługi, datę zakończenia realizacji oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, - Opinię właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą spełniania warunków do przygotowywania posiłków ciepłych i właściwego mycia opakowań transportowych, - Decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewóz posiłków specjalistycznym środkiem transportu. - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).   

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski  

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 16.11.2009 14:51
Data ostatniej modyfikacji: 17.11.2009 11:57
Liczba wyświetleń: 1279

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik ogloszenie-dozywianie.pdf Ogłoszenie 2009-11-16 14:51:51 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ_dozywianie.pdf SIWZ 2009-11-16 14:52:04 Gadomski Sylwester
załącznik zarz_2009-117.pdf Zarządzenie nr 117/2009 2009-11-16 14:52:23 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 16.11.2009 14:51 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP