top

print

2009-11-18 13:12:10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Krzynowłoga Mała w 2010 roku

Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Krzynowłoga Mała w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 398226 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
  Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Krzynowłoga Mała w 2010 roku.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport wraz z wbudowaniem (w razie konieczności profilowanie remontowanej drogi) pospółki przy użyciu samochodów ciężarowych na drogi gminne o nawierzchniach gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Krzynowłoga Mała w ilości szacunkowej 14.000 ton.II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe: 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3)Dysponują odpowiednim sprzętem, przewidzianym do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania (przynajmniej dwa samochody ciężarowe i jedna równiarka samojezdna)..  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi­dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert],- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - informacja o posiadanym sprzęcie umożliwiającym wykonanie usługi (przynajmniej dwa samochody ciężarowe i jedna równiarka samojezdna). SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).   

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała
/-/ Adam Bacławski 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 18.11.2009 13:12
Data ostatniej modyfikacji: 18.11.2009 13:12
Liczba wyświetleń: 952

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Ogloszenie.pdf Ogłoszenie 2009-11-18 13:13:01 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ-utrzymanie_drog.pdf SIWZ 2009-11-18 13:13:16 Gadomski Sylwester
załącznik zarz_2009-119-.pdf Zarządzenie nr 119/2009 2009-11-18 13:13:35 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 18.11.2009 13:12 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP