top

print

2010-02-03 09:11:59

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku.


Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu. Długość dróg gminnych objętych odśnieżaniem wynosi ok 180 km. Szacunkowa ilość godzin pracy maszyn przy odśnieżaniu w okresie trwania zamówienia wynosi 1.100 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycji sprzętu wraz z kierowcą. Każdy kierowca ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. Wykonawca gwarantuje rozpoczęcie zlecanych prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu wezwania przez zamawiającego. Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. Numer ogłoszenia: 23071 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 23071 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu. Długość dróg gminnych objętych odśnieżaniem wynosi ok 180 km. Szacunkowa ilość godzin pracy maszyn przy odśnieżaniu w okresie trwania zamówienia wynosi 1.100 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycji sprzętu wraz z kierowcą. Każdy kierowca ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. Wykonawca gwarantuje rozpoczęcie zlecanych prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu wezwania przez zamawiającego. Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (obfitych opadów śniegu) Zamawiający przewiduje zwiększenie szacunkowej ilości godzin pracy maszyn przy odśnieżaniu do 1.600 godzin.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

oświadczenie przedstawiające posiadanie uprawnień do wykonywania określone działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 Ustawy Pzp,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

oświadczenie przedstawiające posiadanie wiedzy i doświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.2

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego sprzętu w celu realizacji zadania przedstawionego poniżej: Zamawiający wymaga posiadania co najmniej pięciu maszyn, które będą odśnieżały drogi gminne. Przez maszyny mogące odśnieżać drogi gminne Zamawiający uważa:

a)ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanymi pługiem do odśnieżania o mocy nie mniejszej niż 90 KM,

b)koparko-ładowarkę z napędem 4x4 z zamontowanymi pługiem do odśnieżania o mocy nie mniejszej niż 90 KM,

c)samochód ciężarowy o ładowności powyżej 3,5t z zamontowanymi pługiem do odśnieżania z dwiema osiami ciągnącymi,

d)fadromę z napędem 4x4 z zamontowanymi pługiem do odśnieżania o mocy nie mniejszej niż 90KM,

e)ładowacz teleskopowy z napędem 4x4 z zamontowanymi pługiem do odśnieżania o mocy nie mniejszej niż 90 KM

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzonym postępowaniem, na kwotę minimum 50.000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała pok. sekretariatu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6)Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Wójt Gminy Krzynowłoga Mała

/-/ Adam Bacławski

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sylwester Gadomski
Data powstania: 03.02.2010 09:11
Data ostatniej modyfikacji: 12.02.2010 08:16
Liczba wyświetleń: 1261

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik OGŁOSZENIE ODŚNIEŻANIE.pdf 2010-02-03 09:14:17 Gadomski Sylwester
załącznik SIWZ zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku.pdf 2010-02-03 09:14:29 Gadomski Sylwester
załącznik Zarz_2010-06-odśnieżanie.pdf 2010-02-03 09:20:36 Gadomski Sylwester
załącznik 20100212-wynik postępowania.jpg ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 2010-02-12 08:13:13 Gadomski Sylwester

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku. 03.02.2010 09:28 Sylwester Gadomski
2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku. 03.02.2010 09:13 Sylwester Gadomski
3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku. 03.02.2010 09:11 Sylwester Gadomski
box
bot Internet-Info
BIP