2014-04-30 12:35:20
Krzynowłoga Mała: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała
Numer ogłoszenia: 93939 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie, tel. 029 7512720, faks 029 7512725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała przy szkołach podstawowych w gminie Krzynowłoga Mała, w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała.W skład zamówienia wchodzić będą m.in. elementy takie jak: Budowa placów zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: karuzele, sprężynowce, huśtawki, zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne wraz z bezpieczną nawierzchnią. Plac zabaw zrealizowany będzie w koncepcji zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia projektu, który zamawiający złoży w odpowiednim organie celem uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia robót.Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia placu zabaw w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.Urządzenia winny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów. Muszą być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz w przepisach bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. b)Wyposażenie pomieszczeń (zakup i montaż), z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z pólkami i szufladami, szatnie, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki.c)Doposażenie (zakup i montaż) w: meble, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i RTV. Wykonawca wraz z urządzeniami i produktami przekaże zamawiającemu atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji (formularz ofertowy).Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.53.52.00-9, 32.30.00.00-6, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.31.40.00-6, 39.71.13.61-7, 39.72.00.00-5, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w jednej z dopuszczalnych form określonych w ustawie Pzp i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do oferty. Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu wadium.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Gmina Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała, Bank Spółdzielczy Przasnysz, Nr konta: 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103 do dnia 15.05.2014 r., do godz. 10.00.Oferta niezabezpieczona wadium w formie wymaganej zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a wykonawca wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne.Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust.1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w myśl art. 22 ustawy Pzp, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej:2 roboty budowlane (w ramach odrębnych umów wykonawczych) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączy dokumenty poświadczające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie realizacji co najmniej:2 robót budowlanych dotyczących wykonania placów zabaw z nawierzchnią bezpieczną o wartości min. 60 000,00 zł brutto każdy.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej:2 dostawy pomocy i wyposażenia meblowego wraz z montażem o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, legitymującym się przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;W przypadku Wykonawców posiadających siedzibę poza granicami RP, Zamawiający dopuszcza przedstawienie osób posiadających równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 300.000,00 zł. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty.Przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 300.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wraz z urządzeniami przekaże zamawiającemu atesty,certyfikaty i deklaracje zgodności CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Anna Kawiecka |
Data powstania: | 30.04.2014 12:35 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1268 |
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
SIWZModernizacjaoddzialow.doc | SIWZ | 2014-04-30 12:39:31 | Kawiecka Anna | |
zał. nr 1.docx | 2014-04-30 12:40:06 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr 2.docx | 2014-04-30 12:40:23 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr 2a.docx | 2014-04-30 12:40:51 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr.4.docx | 2014-04-30 12:42:36 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr.5.docx | 2014-04-30 12:43:01 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr.6.docx | 2014-04-30 12:43:23 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr.7.docx | 2014-04-30 12:44:00 | Kawiecka Anna | ||
ogłoszenie.odt | 2014-04-30 12:44:18 | Kawiecka Anna | ||
zał. nr 3..doc | 2014-04-30 12:47:21 | Kawiecka Anna | ||
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.jpg | zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej | 2014-05-28 10:55:37 | Kawiecka Anna |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|